Aangenaam, ik heb het ook!

Hier heb je de mogelijk om je voor te stellen, tevens kun je hier lezen hoe de website is ontstaan en wie wij zijn.

Aangenaam, ik heb het ook!

Berichtdoor Stan » za jan 13, 2007 10:01

Hallo

Ik heb sinds 2 weken Herpes.
Mijn vriendin had een koortslip dus de link was snel gelegd.
Helaas wisten wij beide niet van het risico.
De symptomen zijn bij mij niet zo erg. Namelijk een paar blaasjes onder de voorhuid waar ik eigenlijk nauwelijks last van heb. Ik ben ook niet ziek.
Maar ik realiseer me na het lezen van de informatie op internet dat het grote impact heeft voor de rest van je leven. Daar ben ik toch wel continu mee bezig in gedachten. Ik heb nl gelezen dat vrouwen veel meer last hebben van aanvallen dan mannen. Ik heb nog geen extreme verhalen kunnen vinden van mannen. Ik moet er niet aan denken mijn vriendin te besmetten. En dit heeft dus wel gevolgen voor het een en ander.
Maar gelukkig heeft elk nadeel een voordeel. Aangezien ik alleen nog maar gezond mag eten voor mijn immuniteit gaat mijn algemene gezondheid er misschien wel op vooruit. Bovendien ga je meer relativeren en bewuster leven.

Sanne & Stephan, knap dat jullie deze site opgezet hebben en nog steeds onderhouden ondanks de tegenslagen.

Groet,

Stan
Stan

Berichtdoor sanne » za jan 13, 2007 14:16

Hallo Stan,

Helaas zijn er nog te veel mensen die niet weten wat de gevolgen kunnen zijn van een koortslip. Ook ik wist het niet.
Gelukkig dat je er weinig last van heb gehad en het klopt wat je zegt dat vrouwen meestal er veel meer last van hebben dan mannen. Bij mannen duren de symptomen vaak ook korter dan bij vrouwen.
Het heeft zeker een grote impact op je leven, maar blijf er ook met je vriendin over praten. Praat samen over de angsten die jullie hebben.
En mocht je vragen hebben, schroom je niet om ze hier te stellen.

En net als wat je zegt, je gaat bewuster worden van het leven, door gezonder te leven.

Een tijdje terug stond ik op het punt om met de website te stoppen, Stephan vond dat we door moesten gaan, hij heeft de site een tijdje zonder mij onderhouden.
Nu ben ik blij dat we er mee door zijn gegaan. We helpen niet alleen mensen, maar ook ons zelf hiermee. En door complimentjes die o.a jij ons geeft, krijgen wij nog meer kracht om er mee door te gaan. Thnx

Liefs,

Sanne
sanne

Berichtdoor Stan » zo jan 14, 2007 12:51

Hoi Sanne,

Bedankt voor je berichtje.

Ik voel me nu al beter dan voorheen zonder koffie en suiker.

Groetjes,

Stan
Stan

Re: Aangenaam, ik heb het ook!

Berichtdoor r » di apr 20, 2010 4:00

Stan,

Ik heb nu precies dezelfde situatie als jij.

Sanne en Stephan, erg bedankt voor alle info op de site en op het forum. +
r

Keer terug naar Nieuwe leden