Vrouw ziet vliegende schotel boven Utrecht

Wat zijn Ufo's? Ufo gezien? Geloof jij er in of niet ?

Vrouw ziet vliegende schotel boven Utrecht

Berichtdoor sanne » zo jan 20, 2008 23:31

Woensdag, 16 January 2008

UTRECHT - Boven Utrecht heeft een ooggetuige woensdagmiddag een UFO waargenomen. Het zilverkleurige object hing boven de stad, en uit de onderkant scheen een lichtbundel, aldus de ooggetuige.

Het object werd woensdag 16 januari rond 16:30 gezien door minstens één ooggetuige. Een 40-jarige vrouw schrijft: "Ik kwam thuis van boodschappen doen en keek naar boven om te kijken hoe bewolkt het was, omdat het begon te sputteren. Daar zag ik een perfect rond object hangen, met in het midden een grote witte lamp waaruit een lichtbundel naar beneden scheen".

Ze schat het object ongeveer 50 meter in doorsnede en het hing lager dan de bewolking. Het object was rond van vorm, leek omgeven door een soort trillende lucht, en maakte een laag zoemend geluid. "Ik bleef even kijken naar het merkwaardige object, waarna het lager naar de grond kwam en langzaam opzij vloog tot ik het niet meer achter de huizen kon zien", aldus de huisvrouw.

Ze heeft geen verklaring voor wat ze gezien heeft. Ze heeft nooit eerder een UFO gezien.

Bron: http://www.xerson.nl/ufo-melden.html
sanne

Keer terug naar Ufo's